Thursday 7 February 2008

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ του ΦΛΕΒΑΡΗ

Με θέμα μαντινάδες γύρω από το "Ζητιάνο", "Διακονιάρη" της Αγάπης , του Έρωτα
και της χαράς το Ιστολόι μας (blog) ξεκινά το 2007.
Ο νικητής με την καλλίτερη μαντινάδα θα λάβει δώρο το Βιβλίο
"ΚΡΗΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Γραμματική της Κρητικής Διαλέκτου" του καθ. Ν.Μαστοράκη


Σαν αφετηρία (προθέρμαση) ας είναι εκεισές οι παρακάτω μαντινάδες

ΖΗΤΙΑΝΟΣ ή επί τω κρητικότερω "ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗΣ"

Σαν το ζητιάνο έρχομαι στη μπόρτα σου και στέκω
να μ' ελεήσεις δε ζητώ, μα μόνο να σε βλέπω

Ζητιάνος είμαι κοπελιά, ζήτουλας, διακονιάρης
μα από μένα όμορφα λόγια μικρή θα πάρεις

Εγώ ΄μουναι ένας βασιλιάς και μ' έκαμες ζητιάνο
είντα'χες ετουλόγουσου 'πό μένα παραπάνω

Ήθελα να διακονιστείς στη μπόρτα του σπιτιού μου,
χουβαρνταλίκι θά'κανα τη γλύκα τ'αχειλιού μου

Ευκή σου δίδω κοπελιά , συνάμα και κατάρα,
ποτέ να μη διακονιστείς γιατί είναι κακό πράμα

Εγώ θα γίνω βασιλιάς μικρή μου για να σκάσεις
το διακονιάρη που μισείς ποτέ να μη ξεχάσεις

ΑΦΗΤΕ, το λοιπόν, τσοι μαντινάδες σας (μαντινιάδες όπως λένε οι Λασιθιώτες)
ετά παρακάτω σαντίς κόμμεντς (comments) σε τουτηνιά την ΑΦΕΤΗΡΙΑ και μετά
απού δα τσοί ξανοίξομε όλοι γκ'όλοι δα βγάλομε τη μπιά καλή γή τση πια καλές.
Αν είναι κιαμιά μπαράουρη γή ανήθικη γή έχει αισχρολογίες δε δα την αφήσομε να
φανερωθεί σε τουτονά το ιστολόι (blog).


Πως δα κατέμε ποια μαντινάδα είναι του καθανούς;

Εγώ λέω να βάνετε το ηλεχτρονικό σας ταχυδρομείο γή το κινητό σας ετσά απού να
μπορούμε να σασε βρούμε εδά ύστερα!

No comments: